Tuesday, January 19, 2010

Indahnya bumi Tuhan 2











5 comments:

dewa.badai said...

Salam Mir, amboi engkau ni asyik berjalan jer, best la. Ni kau pergi mana ni Switzerland ke..

Amir said...

Kat Durham City jer tu.....hehehehehe

dewa.badai said...

Oh, itu macam ka, boleh tahan gak Durham City ni, mana ada dull, meriah aje. Kau dah pergi newcastle upon tyne? Kalau ada masa kau gi lah

Amir said...

Tiap hujung bulan aku ke Newcastle sebab anak-anak nak makan Dizy Chicken (KFC la tu) kat Restoran Pak Arab dan beli daging/ayam/barang Malaysia kat Newcastle Halal Shop & Wing Hong. Nampak jer Newcastle University aku selalu teringat kat kau.....takper, kalau rezeki tak kemana, insyaAllah.

dewa.badai said...

He...he, kalau kau nak ayam terutamanya kepak yang besar-besar dan murah boleh beli kat Fenham Dilston Road cari kedai haji, kau tanya budak Malaysia mesti dia orang tahu kat mana. Aku dulu kalau beli barang dapur aku pergi kedai Island. Kalau teringin nak makan sup tulang, boleh cari daging dan tulang lembu kedai bangla.

Ada farmasi Boots kan, syrup panadol dia berkesan dan murah lepas tu dia ada kad macam jaya jusco, point boleh redeem untuk beli barang Boots.

Kalau kau nak jumpa budak Malaysia ramai berkumpul, kau boleh cuba sembahyang jummat kat mesjid dalam universiti lama aku tu, bangunan King George.

Kat sini, kaduk dah naik junjung, macam-macam puak tu minta ambil kesempatan 1malaysia. Sikit-sikit report polis. Tapi PM ada beritahu konsep 1Malaysia bertunggakkan perlembagaan Malaysia dimana hak-hak orang melayu, agama islam dan bahasa melayu adalah terpelihara.