Wednesday, February 10, 2010

Lega sikit


 bilik perjuangan yang belum selesai

Lately ni sibuk betul pasal 3rd assignment yang dah pun dibincangkan pagi tadi dengan kedua-dua supervisor aku tu dan alhamdulilah okay dan tak banyak masalah. Blog pun dah seminggu tak sentuh macam bini gak hehehehee...... Seterusnya sampai hujung minggu ni bagi membalas dendam dan menunaikan hak anggota badan, maka sehelai mukasurat buku pun aku tak mau selak dan malam jer aku nak pi pekena hot chocolate kat Costa dengan geng Costa aku tu. Pastu jam 11 malam jer aku nak tidur sebab dah seminggu lebih aku tidur jam 3 pagi. Minggu ni pulak ketiga-tiga carboot aku nak pergi iaitu kat Sedgefield, Peterlee dan Stanley. Pastu aku nak suruh bini aku buat laksami dengan udang besar yang aku beli kat Fish Quay, Sunderland minggu lepas, buat laksa ikan tuna dan gulai kepala ikan Salmon. Nak relax bebetul....hehehehhe, perit beb buat PhD nie......

Mulai minggu depan baru aku nak tumpu balik untuk 6 month presentation pada 22 Mac 2010 dan 7th meeting pada 24 Februari 2010. Rasanya semakin lama aku semakin kuat menghadapi semua ini.....terima kasih mak atas doa yang tidak putus-putus dan terima kasih buat arwah ayahku kerana mewariskan ketabahan dan kecekalan ini, juga terima kasih kepada bini aku yang satu malam buat 2 gelas besar nescafe kat aku.....


Pakai headcover tak bagi nampak kawasan "cerah bersilau"

2 comments:

dewa.badai said...

Mir, bersepah macam kat bilik opis lama kau je...sebelum 5S

Amir said...

hehehehhe.....ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.....