Friday, October 30, 2009

Bunga-bunga Durham.....

Ni semua gambar bunga-bunga dan pokok epal masa kami pergi apple picking kat Crook Hall and Gardens pada 27 September 2009 bersama keluarga Zulkhairi dan keluarga Rizal. Bini aku cadang nak simpan daun dan bunga kat sini (laminating) buat cenderamata kat kawan-kawan dia. Aku kata....isk nak ker diaorang setakat bunga-bunga tu. Kebelakangan ni bini aku suka sangat bau wangi-wangi, pastu suka pulak dia dengan bunga-bunga nie....isk biaq betoi, orang Kedah kata "Sabaq mak hang oiiii...."



Hehehehe....mat saleh kutip epal yang sampai tangan jer......orang Melayu tak main la, atas pokok panjat juga....hehehehe peduli apa aku.


Angah dicelah dahan pokok epal



Rizal sekeluarga....

Aida dan Azila....
















2 comments:

Mentari, Hujan dan Pelangi said...

Bro, seronok betul hang duduk sana. Aku tak jadi pergi UK Jan 2010. Mungkin time lain kalau ada kursus pendek atau pun tiket murah boleh gi 1 famili. English class habis dah? Phd program dah start?

amir said...

Sekarang dok membaca jer la, poning kepalo den, doh nak botak ni hah. Alhamdulilah revised proposal pun dah diterima. Takper, bebila ada kesempatan mari la.