Monday, July 5, 2010

8th International Conference on Corporate Governance

23 Jun 2010 aku hadir ke 8th International Conference on Corporate Governance di Birmingham University. Ini kali kedua aku ke university ni. Kali pertama sebagai pegawai kerajaan tahun 2006 kerana berkursus dan kali ni sebagai student. Banyak kertas pembentangan dan perbincangan yang aku hadir dan kali ni mahaguru corporate governance, Sir Adrian Cadbury pun hadir.

 
Mahaguru corporate governance, Sir Adrian Cadbury

Pensyarah UUM yang bentang kertas kerja dalam conference ni

Cherry dari Birmingham, paling besar dan paling manis aku pernah tengok dan rasa sepanjang di UK. 8 pound sekilo, buah tangan untuk anak bini.

3 comments:

Unknown said...

Salam Mir...kau kan tak habis2 nak proven kau hadir conference ni dan jumpa mahaguru tu...ntah ntah jumpa kat luar dan kau terus bergambar...sepertimana kau enter frame kat Parlimen dulu2 masa kita sama kerja. Kami bila ingat2 gelak besar, rasanya Asri dgn Suhaimi teringat sangat kat kau...kami harap satu hari nanti kau balik semula ke MOF...jadinya aku pun kira dpt balik P/jaya atau KL.

Amir said...
This comment has been removed by a blog administrator.
amir said...

hang masih di Kuching ker?. Dr. Isa dah balik MKD, setahun dua lagi minta la balik Putrajaya, boleh belanja kami makan kat ayam kampung Puchong lagi hehehehehee......