Monday, July 5, 2010

Birthday oh Birthday......

Birthday Si Cami 13 Jun dan birthday bini aku 4 Julai. Tahun lepas aku terlupa birthday bini aku tapi tahun ni teringat la pulak......makanya bini aku pun buat la kek untuk Si Cami dan juga kek untuk diri dia sendiri. Aku nak buatkan kek, dia tak bagi takut tak jadi (aku acah jer sebenarnya....), aku nak beli pun dia tak bagi sebab mahal katanya..............so akhirnya dia buat kek untuk dirinya sendiri...........hehehheheee, ada gak yer kes macam ni.

Apa pun untuk Si Cami, moga cepat dewasa dan hilanglah manja tu cepat sikit, letih aku........untuk bini aku, moga terus menjadi isteri yang baik dan ingatlah akan sabda Nabi bahawa bahawa keredhaan suami adalah keredhaan Allah dan kemarahannya adalah kemarahan Allah......




Hadiah dari kawan-kawan Si Cami




Kek harijadi bini aku. Strawberry dari ladang Plawsworth PYO









No comments: