Friday, July 23, 2010

Hari Terakhir Persekolahan Sesi 2009/2010 - Angah

Hari ni Jumaat, 23 Julai 2010 adalah hari terakhir persekolahan Angah untuk sesi 2009/2010. Pada sesi 2010/2011 bermula September 2010 nanti, Angah akan masuk sekolah baru di tahun 3 di Bowburn Junior School. Si Cami akan kekal di Bowburn Infant and Nursery School dan masuk Year 1. Inilah gambar-gambar kenangan Angah di dalam kelasnya dan gambar si Cami di hari akhir persekolahan mereka.......


Cikgu kelas Angah, Mrs. Foster
Cikgu kelas Syahmi, Miss Tait

5 comments:

pak.maun said...

Amir, bila aku tatap gambar anak-anak kau ni, teringat aku masa anak aku sekolah sure start di Newcastle upon Tyne dulu-dulu. Aku pergi kuliah, wife aku pulak pergi hantar anak aku ke pra-sekolah sure start. Yang best nya sekolah ni pulak free dan ada makan-makan, nyanyi-nyanyi dll.

Amir said...

Sini pun sama, bukan belajar sangat pun, main jer lebih cumanya mainan yang jenis knowledge la. Dalam kelas penuh dengan mainan. Makan pulak free, buku takyah bawa, semua stationeries pun sekolah bagi.......

pak maun said...

Asslamualaikum Mir, selamat menyambut Ramadhan dan berpuasa. Aku ada artikel mengenai GLCs, kalau kau berminat aku boleh email kan.

Amir said...

cantik la, emailkan la. Thanks

Amir said...

Selamat berpuasa juga untuk hang sekeluarga Ramlee. Semoga diberkati dibulan yang mulai ini....