Monday, October 11, 2010

R778 MPY

Banyak berjasa kereta ni.
Semalam aku menjual kereta Nissan Almeera yang aku beli selepas tiga hari sampai di UK pada tahun lalu kepada seorang lelaki Australia bernama Adam Noble dan aku kini menggunakan pula kereta model dan tahun yang sama yang aku beli dari Najib dengan harga 200 pound. Bezanya cuma yang  baru ini warnanya hijau. Dijual kerana tiada keperluan dan tak mampu untuk guna dua kereta.
Banyak jasa kereta ni, dari Scotland di utara sampai Wales di selatan. Sepanjang lebih satu tahun guna kereta ni tak pernah buat hal, cuma lately enginnya dah tak berapa sedap berbunyi. Selamat jalan keretaku.......

3 comments:

pak.maun said...

Mir, semalam aku tengok jap konset tour London, Dublin...Search dalam Astro, aku tengok-tengok gak penonton konsert, mana tau boleh nampak muka engkau, tapi tak de la Mir.

pak.maun said...

Mir, kenapa najib jual kete tu kat engkau, nak bayar bonus ke, kan esok najib nak bentang bajet 2011...

Amir said...

Masa tu aku duduk belakang sekali, taknak la tua2 nie terkinja-kinja cam budak muda. Lagi pun aku pergi sebab nak tengok Anfield Stadium dengan Everton Stadium...... bukan nak tengok mamat Amy tu sangat hehehheee...