Wednesday, March 3, 2010

Spring menghampiri

Selepas hampir tiga bulan hanya menyidai kain kat pemanas dalam rumah, hari ni bini aku mula sidai kain kat penyidai luar rumah sebab cuaca semakin cerah dan matahari bersinar terang yang menandakan winter hampir berlalu dan spring hampir bermula.......


Petangnya bini aku tetiba teringin nak makan buah strawberi (mengidam???.....sabaq mak hang oi...). Aku bawak la dia pergi ke Cooperative shop dan beli sekotak strawberi dari Spain. Mungkin strawberi besar-besar camni la yang Datuk K bagi kat Datuk Siti kot, tu yang dok terbayang-bayang. 

 
Cicah ngan coklat sedap nie....

6 comments:

pak.maun said...

Heh...mir sebijik sebijon macam belakang rumah yang aku duduk masa kat newcastle je rumah kau ni...memang mengusik/mengimbau kenangan lama aku la mir...

Mentari, Hujan dan Pelangi said...

Sempat Made in UK. Nak sabaq-sabaq apa lagi.

Amir said...

Sabaq sampai ada duit untuk beli MPV.

amran said...

Pegi Prague laa masa spring. cantik

amir said...

Depa kat sini pun kata Prague cantik.....tapiiiii ongkosnya Pak enggak ada hehehehehe

dewa.badai said...

Betul Mir, kawan-kawan cina tanah besar china aku pernah g dan mereka kata sangat cantik. Tapi tak pe, mu banyak masa lagi, baru 6 bulan, ada 2 tahun lebih lagi yeop.