Wednesday, March 3, 2010

Sunderland vs Fulham

Bulan lepas ada sekolah Si Cami tawarkan charity ticket 10 pound seorang untuk tengok EPL kat Stadium Sunderland dengan syarat seorang bapa mesti bawak seorang anak. Harga tiket sebenar dekat 35 pound rasanya. Tapi masa tu Sunderland vs Wigan. Aku takmau pergi sebab Wigan ni kiranya kelab cokia la. Pastu Zul Keenan bagitau sekolah anak dia pun dapat offer tapi untuk game Sunderland vs Fulham. Menarik tu.
 
Jadinya hari Ahad, 28 Mac 2010 aku ngan Along serta Zul Keenan dengan anaknya Patimah dan Lokman, Syahmi dengan anaknya Hanan serta Farid si bujang ke Stadium of Light, Sunderland untuk tengok live EPL Sunderland vs Fulham. Memang menarik dan hebat sokongan penyokongnya walaupun angin laut yang sejuk tengah bertiup. Diaorang menyanyi tak berhenti dan bagi sokongan walaupun permainannya tak la hebat sangat tapi rasa lain macam betul suasananya. Stadium ni pulak besar dan kami dapat seat paling bawah, belakang gol keeper, nampak jelas la game tu. Mentang la bayar 10 pound jer, bawah sekali depa letak........

 
Keputusan 0-0

4 comments:

pak.maun said...

Mir, study cam na...aku nak tanya kalau confirm 52 ada back dated masyukkk ka mir? Bukan apa...kat opis ni ada yang confirm Jusa A dan B back dated sehingga 2008 kauuu...

Amir said...

ada, RM2000 lebih kurang kalau tak silap aku la. Tapi aku dulu memangku 52 lama, lebih setahun baru confirm tu yang ada backdated banyak tu. Bila mau confirm....?

pak.maun said...

Tak tau bile...tapi mid Februari hari tu, Admin MOF suruh aku, Razihan, Leonard dll untuk isi dan lengkapkan dokumen seperti borang isytihar harta, LNPT Khas dll utk confirmation. Kami dah hantar dan sekarang ni tengah tunggu la keputusannya.

amir said...

bagus la,tak lama lagi 54 la tu hehheheehehe, si Razihan dapat kat mana?